Kroki ve çizim 1-2
| |
KÜTÜPHANE
DERGİ
ATÖLYESİ-
Şekil çiziminin temelleri
Pinii PIYUCH
Kalena hattı
Ayak bileği çizgisi _
orta hat
orantı şeması
Dokunma/i hattı
kalça çizgisi bir
adım çizgisi
Rakamların çizimi, orantı şemalarının çeşitliliğinin obiwega'sıyla başlar. Bunun için tutsaklığın OCHOfcHUO yapısal çizgilerini belirlemek gerekir. bel /, kalça, kolem ve stop, d ayrıca ilgili yayanın konumunu da işaretleyin - BURAYA
Modern Modelyer O çiziminin merkezinde pratik bilgi ve alıntılar yer alır.
- F*shmetto dünyasının görsel algısı;
- görüş ГсГ*0״inch>«, sık ve bütünün X orantılı oranları
gözlem ve eğitim.
çizim üzerinde sürekli çalışma, sahte olmayan vücudun anatomisinin incelenmesi, modern modelleme tekniklerinin analizi
Bu MODEPI, * ryErybayany idi, bir figürün çizimini sayfa 14'te değil Şekillerin çiziminin üzerinde daha metodik dinlenme sürecinde, basit VE karmaşık olandan hareket ederek eskiz yapmaya başlamanız önerilir.Tam yüz görüntüsünü gerçekleştirmek daha kolaydır. ז cepler, verne omurgalar gibi giysi detaylarına ve ayrıca çizgilere “oa, ■ sahte daelgogl ech. gri düşüncelerin çizgisinde mükemmel simetrik olarak otiaemtop
Giysilerin vücuda nasıl oturduğuna, bu durumda hangi kıvrımların oluştuğuna ve kumaşın nasıl uzandığına dikkat etmelisiniz.
Giyim modellerinin yüz, saç modeli ve aksesuarlarına ait B görselleri* modelin genel stilini desteklemelidir. ANCAK ESASTAN BOŞALTMAYIN
BEN '
Önden görünüm, statik
Modelin çizimi prmip nesbhs־״; 1 "*״ kostümün consgruѵ-tsip / gshnapogichoskus zgyumoiіb'sinin yan tarafta olduğu durumlarda. resim modeli için? Orok, IN HANGİ NOO&HOMIMO tail- זמ> karmaşıktır!* ItMWJKWH kol tasarımının manşet tasarım detayları ml ghmhi yan dikişler burada<0 öğe
Topuğun yüksekliği * hami ז slino vo nchet ssak < tüm figürler için Ego gereklidir / * -itvieagv izs״Sreh£mii durumunda we ile * oh şekil I topuklu ayakkabılar
Dinamikte önden görünüm
Şekil çiziminin temelleri
Önden görünüm, dinamikte 1\ ף
Dinamikte önden görünüm
, sp 22'deki şeklin taslağıydı . orta çizgiye göre simetrik olarak yerleştirilmiş * ״, şekilde gösterilmelidir
23
Dinamikte önden görünüm
aiiish ionyaichmv ve Mttodaua tfwg
\
ionaiimv ve 'Mtfadauo tfng
siyah/siyah lazma
0/־ osh\M"a<poi y_׳ѵ ׳"mas itp/ 0cwJH144Xn s-chm
gat ojoaojefn
HMM^XSdpOCM *utf
Şekil çiziminin temelleri
Wj״ kayim ve hw ?־ chіglіryutkhd׳“־ ve (Л3яю in гЯоі ек<м dU”xz- mlg<eeib itbJoiaai shili*״б vvIyoe chzlіzhіLULAi mno> κκΚ>*ψ כ 4^ ימ.»י׳ כ kg yuаїнА ״*і ilmi OHWWftMitoi sod іг-чі «!l nahaіoedi veya axiAafd .1 eC.l
rzryaLi)
GCHMYi/tf IINIIG
Önden görünüm, aktif hoparlör
Kostümlerin silüetleri en etkileyici şekilde figürlerde görünüyor. aktif hareketle tasvir edilmiştir Orijinal dotopi'yi ve fabrikasyon dokuma modellerin zıt dokularını vurgulamak için Dima, 28. sayfada şekli kısaltılmış olarak ayarlamayı seçti . Ancak, bu tür figürlerin çizimi bir / 3 karmaşık 6 moda çizimi olarak kabul edildiğinden deneyim gerektirir.
29
Önden görünüm, aktif hoparlör
oranlar. erkek figürü
іrshyuriinkh zhuzhedy ve zhtksy figus arasındaki farklar *! zalszhsmy & stosengi iskelet / kesim”, MWUJU fsrѵi-gukshchik ”·” sshmkzyu formlar / vücut Erkekler genellikle uhsh? omuz yüksekliği* ·OOW 1< ל 4« ג· IGJbHD SHKR& kalçalar. Х<1׳״ beyaz KSrTKLL ve LJ/fO kaya. In · yuigureh mѵhgsor an*1 >כ«־ר rme edalya- m?tsya״^pmbysvpіi ѵkvchm^reli^s′ ·hobem43 B ObLEPM PP9ChѲ«UO SmZrTaII«anduzh-oaey figürleri»*lee i g iryamzu! sgy /, yu formu * Prg rnsevnmm erkeklerin daha iyi bir XM SHZHEYA beline sahip olduğu dikkate alınmalıdır. VENDGN'DE KİMYA. VE GEOZKTER TABLOLARI VE im-stm srzgn * tvpy * o beyaz "
Dgli > €edm "ols<z LOSOYueki muzhepdi fiіurii PLOOKHSІU üzerinde ve "SSKhSI ·ezeh^h" gyaistics DO<X£NI9 gövdesi MHbYaZKhMVO "elep״t'sr2sn<k5 gi-"<Rusyasospun^ iuzh" ile mzmotѵpъ 00־ O"p <jast »Lif'in geldiğini görmek | 0 י ІSOUTHERN/KU tartışmalı bir ayağa M/HSKOY fi ura ם dkma»l״k!· veya statnі» analsgmchiy ovme» r/SS€on*I >CH>CV> figürlerini sahneleme yöntemleri.
ѵ "os" lig < "aiiii öldü / t-
stsya yohmyutli "böyle açılar" l > yu: sr * l gosta kz״l mi gozvaѵet > ydat ve pskrey brsk
naiotf winejoieoiah ieonnodoo onnyuedsod HMBdouod ע
׳־mggіeisgіi Areo 4 מ v*c*4«wnjw ѵhyaіggya 0«hKwu כס^»דז כ *vyad lѵLychch il1i>a1״^y׳lgl1i^i ve »vrtMxCdOcXLOpiOia -eldo he eleeoy^ α .*αο>3 £* eі^iF m ekal ru4Ad2LOlj si !aj u!־ с ; içinde> 1a "Lui d< n.: ■
iaiev vinezhoieoi/ei juonnedoeo aichnіovsієod -iGіsіoiоіоsіc
FIRÇA ellerinin oranları çizim için gereklidir. uzunluk 1s < o myuba öğütülmüş buiіGLKDO (C) 60IW güvenilir ve inandırıcıdır
Fırçanın uzunluğu çeneden saç çizgisine kadar yüzdeki ssotyetsteuѳt Yüzüğün ve işaret parmağının uzunluğu "־ sırayla uzunluğun yarısına eşittir
El iki bölümden oluşur: avuç içi ve parmaklar.
Bir eli tasvir ederken, önce büyük bir şeklin ana hatları / m belirlenir. chlamymankhtsey eldiveni. ve sonra parmakların falanksları çizilir. Şekildeki noktalı çizgi, başparmak ve küçük parmak yana kaçırıldığında sütür konumunun orantısal düzenliliğini göstermektedir.
zag_mstioia supam el 0'Yum alanı hakkında. gudiizhnp ve pmetichng Çizim becerilerinde ustalaşmak, elinizi hareket ettirirken oluşan tüm sonsuz kombinasyonları öğrenmek, sürekli olarak ilginç isteksizlikleri ve pozisyonları izlemeli ve görmelisiniz ooh.
oranlar. Eller
Bacaklar ve ayaklar
Şekil çiziminin temelleri
bacaklar ve böylece
Baş sırayla ve profilde
Guapahenim hapov'da E1׳ SRZDNі»® ggot׳igk4־g.p ו porsyk itsi ve
form D / GNT4 k / m Ebr “EEC e £ € SIM־ ·.
D5־»S*KHOVZN>FGO־і««S ■ KZ profili eCJCW^ ί&έη:♦ . &erp*agnzy *׳we K3 ־ ^ ?oJ וסז ese prererzm י№ -י SHZ, W
roto 34. Ya'€es<ted&- gyae־sya torme zgpy pom mei chas־*' ve pg<хГн14־«y ko<tur ·itl of the Day of SGLI-Х1agn^־ied»ch1r41 C0*3 dss־atcm^s· shift 1:гсг.сг4*м. nz>» !МТЪСС|М//1С<1С«».1 ιτμ*. H&SHV K ·*tiVt. L|8. «י ligena*іс *г*<_ky i»
KAFA
Baş sırayla ve profilde
KAFA
Akne eolosunun yönünü ve saç şeklinin hacmini ben belirlerim! iapsy'nin genel formu.
saç modeli
Saç modeli
iplikçiklerin eopos hacmi ve yönü büyüme çizgisidir
׳׳ן
Saç modeli
şapkalar. modelleme
Net bir eskiz için, saç stilinin ve yüz özelliklerinin basitleştirilmiş bir görüntüsü yeterlidir, yalnızca Irmochoiy in / trschiodsno! o aydınger kağıdı çizim iğnesi yardımıyla
PrbZentytsi İÇİN VsLOLgіѲNMI deseni durumunda / magug koleksiyonu, VE Рѵ * 0r5ТВКНѵ tasarım GOPOVМЪ * kıyafeti oluşturmak için kullanılan kumaş ve malzemelerin dokularının trafik çözümü için farklı teknikler ve araçlar KULLANIN
58
şapkalar. modelleme
idogX ajOHiKEJai gioepf aoiOHVdi□ odu aaIyhkyu□ iaopiiig , l-ochoi lpnpai stoneLeisi hpmyunakhe am ipmmagsmop □aіyui ichachdo
benim A□ ve j *iqdogA siamsoltoj
Pe forle CTCWO ve cesur
Trans&DyT :♦ObbMb ve PleSTV^SS™' nin satır içi MIX * çizimindeki etkisi zppigka çiftliğinde PSMOIEYU GrZ-fnchbskogo griamz İLE MÜMKÜNDÜR
Boyun ve yakayı çizerken, figürün orta çizgisi ve ağlayan pkhnya, simetrik olarak # giyimin en ince detaylarının yapımını göstermek için evin önemli bir kemeridir Csoosѳ griyi takip edin. io şirketi ile üç çeyrek turda “aioo pzpazhonia sgsdiokh line p4 * su>” üzerinde
VNII י' י
tasmalar
Klapalı ürünlerde ceket tipi yakalar
Klapalı ceket tipi yaka
Yakalar ve jorein / k oeed / nzhlsn il skepa ^stack ilsm lѳsaxm ve &sratit arasında) - karakteristik bir yaka yakası oluşur.
Beşinci ^ <· "" kenarı LYU ז ve prmlukі veya xza iuіyu çiftliği olabilir. V şal yaka /shtsadn bei ve "gkrdo y׳p ve yaka.
sr- іikglmshіy gkmuednusm srschno/ »vw/ ve 1l>€4>4с kyroza yurl^iii Orta ־- -'·׳»/nl p shigleyei oemt sim metre dbmioy k (xtr> * 14 / ve; pretijot & guzhnye tank / ladeans & deamkhygaogs * adlkköy mesafesinde
7g
Klapalı ürünlerde ceket tipi yakalar
Klapalı ürünlerde ceket tipi yakalar
kollu
Qr fermi ז 1 כ״ך^\זן AND IL іeddoy WUHCTI 1 Ob^Н n»Vl IOdrLIM, KhSrdktSr CMiiyjW AND SІІІМ· MODOLI. Dodde'nin tasarımını ruh sonrası gün ile fi ure üzerine çizmek daha iyidir. bükün ve dökün.
Xopcwee alıştırması - nzgupn ve palt״ ile çeşitli fzri r^avo® serilerini-> s*ѵzse kolaylaştırmak için. için- yumiiyai. vozkhkimkhkhin'e göre. »»Glayaneo, isledzum ѵi«imum grafik ah־ds׳t vurmak için Zhopatgsyyu'nun siluetini gizleyin ve vurgulayın * *
Detaylar
KCHCW״W'ye*< göre yapabilirsiniz! doğru ol, retan. tsrlmsіvvkosenmi ve glѵbknkhragn-nm.
Set-in rucap
Jodrtpa'da Oіamiyil rukaedmi ile !!” ■ mime prs ^ mv'nin bir giysi çiftliği var. Rukhav, kredi, b / flmi ve repiefkiml gmimchmi altında çeşitli vtachdan kıvrımları ile sorunsuz veya soarkaѵm ile ε asal olarak işaretlenir.
Raglan
Boyun ltgchlvaiya dhaphalmy 01 gdrlomny lo 6sks * 0<0 shde bulunur. Rünler omuzlarınızı ve elinizi hatırlayacaktır.
Tsel'naz kroenny ruhav
Rukhav KS*Ktr, VGV9TSYA ile birlikte erimiş kırılma ve (XHHKF amphlidestsm) bir tsegngho kugde kumaştan, bu da tırnaklara plastik bir kiriş taklidi verir / omuz pedinde
Tsopinovymrssyanii Retpin kılıfı. W^nsy sleeve, ruhav.
|gg| .'
kollu
tokalar
tokalar
Mmegosbrazme Mzdelgm, çeşitli direksiyon ve dekorasyon tasarımları sunar. Bağlayıcılar, vücut ve eğlenceli sıcak tutan elbise için bir istisna olarak kullanılabilir. ve bir rol oynamak
Zedayukko tipi bir toka yardımıyla modelin tarzını değiştirebilir - örneğin sportif bir STİL'i vurgulayabilir veya ürüne zarif bir şıklık kazandırabilirsiniz.
Tek göğüslü ürünlerde פח- türü sorokhinanın gürz-gizli hattını açığa çıkarırken, kopça orta hatta yer almamaktadır .
Detaylar
Tokalı, ilmekli ve tutgoeits^ ile dekoratif tasarımlar.
¾111111 ׳
tokalar
Kemerler
ZZYMYESIKHTSIDsya silahlar.
PS-KZRSsE
Detaylar
ben ■׳
Kemerler
Kıvrımlar
Dekor
kıvrımlar
Montajlar
Montajlar
, elastik bantlar / s yardımıyla g ^ postazhm danny datkhnyitvlny e-b ^ l tkvni runes t ^ mi dikiş ml'nin bir sonucu olarak oluşturulur . Ayrıca gece dikişi için elastik ipliği kullanarak dikişi bırakabilirsiniz.
SSork / modaya uygun efektler yaratın, karakter ־ ״«*С fi PѲrvL'Yu snered G.PM FOLKLORE-ryumakgichoskiho stilleri Ama aynı zamanda bir fum<cisnnln>* yüküne neden olabilirler, !!rdaen osslmitegnyy kıyafetlerin detaylarına kadar gösteriş! - deprnіldr. manşonun alt kısmında. <yu pi""ve tdlhii vb.
Öğren| BEN
Montajlar
raketle
raketle
Volam, yumuşak kıvrımlar halinde aşağı düşen, bir daire veya spiral bir kafes şeklinde boyanmış kumaştan yapılmış bir süslemedir. Raketle (Horheum pr dikiş hattı veya 603 1 kötü) ile yapılabilir.
Shuttlecocks, herhangi bir modele romantik, samimi veya iştah açıcı bir mota ekler
Dekor
■■■ 1¾¾
raketle
perdelik
Drlpyroics
Drapmroetl ־ BU, yumuşak SHPZDKvM "* ІNEІL VEYA D5GSh GZDE-I / I ile USHHMSNDO IS. C nCMSGIMG DREIIVGS*·: "״ VSUS SKRPJ Π" 6gev "y.S bölgesi VEYA IKWCpiNyil. DSSіSii- stya fi1>ry
Egegsglyb reіѵy doagvroesk gasms- ІКШЧЧЭРГЫБЫУТ v «wv״e! Perm
ilgili IED9ПѲй giysileri
B8wO _
perdelik
Dekoratif dikiş ve nakış
Dekor
108
Dekoratif dikiş ve nakış
Boncuk ve payetler ile nakış
Boncuk ve payetler ile nakış
ich-zho-o IOMZNOZH PSIME £
EDSHE AOM=M1d:u□ 9 nch1:0■· azigdi 5M OK THL£ ־INKLP AGGI LE»־КІ. ,HQH) Q^·״^ХГ'ТЧдО H31P>*rf5CO3
Tasarım
ichYazhayo yomenezh ichgimee
Kadın giyim eskizleri
Tgxmi^skyi SKETCH H5O&GODIM dpm prs«ZІіS1DS1ag Ön ve arka modelleri seçmek için KLOCHOLI NJD'ye bakın. teknik ve psikolojik brabѵtki hakkında seadenlo'nun yanı sıra.
Seçilen V-Ofgv'nin çalışma taslağı »♦hey yöneticiler tarafından onaylandı. Müşteriye 1re*n- sırları K0LL9KTSNM veya uzmanlar (jafries) tarafından değerlendirme için NUO Talliaaeeeeya
Erkek giyim eskizleri
Tasarım
Erkek giyim eskizleri
Düzen ve eskiz
Masty defonstgpiukp chvtrv varyantı xmsuzitsii isgolzoanASm graamche osik etkisi ile rheophil askieoe - p öğle yemeği sl> che5 fene xntrespkga inna dpya r׳ldle "*ia figürleri
Tasarım
moda illüstrasyonları
Ayatsoskao pechegka ve sanatçının gm "ns" inden intikam almak için çizim stilleri oldukça farklı olabilir . Gp5yde · © dergilerinde ve dema modasında, destekleyici ve ѵ "j hairtc coїDіґo. predіyuchitayut kötü antika rmsunyu* n osbod■ »♦tarzı gör. Bu tür iplktraih'ler çok orijinal olabilir . rva pneticheskih ♦gebrazheniyah pdedlEgaeѵh tovaose
DİL GİBİ “GRAFİK GÖRÜNTÜ TARZLARI KALICI OLARAK DEĞİŞİR. Elinlo'yu ve belirli bir prZEPenMn vod e'nin atmosferini yansıtan Eserki'nin belirli bir anı . STMLIEOBANNY'DEN DIEL&ZSN PRESTONOVETSN (41־ güneş*ov є stil Wx g pansuman de rvagyzmg
takip etmek ve 6 denetçinin *״* ayarlarına bağlı olan ve bir görüntü oluşturmakla görevlendirilen ayrıntıları not etmek çok önemlidir . vrompn/ - idprlier prichg kayak makyajı ve aksesuarlarının ruhuna uygun olarak
moda illüstrasyonları
2.cilt
« Prev Post
Next Post »
Yorumlar
Yorum Gönder