Print Friendly and PDF

Neler çektim, ah neler... Aşkın cehennem olsa...Ne günahlar işlerim... Allah'la ben bilirim

|


 



Bir daha ayrılmak yok

Bu son olsun sevgilim

Neler çektim, ah neler

Allah'la ben bilirim

Sensiz geçen günlerin

Acısını bana sor

Senden uzakta olmak da

Sesinle olmak da zor

Aşkın cehennem olsa

Sanma ki vazgeçerim

Sana ulaşmak için ah

Ne günahlar işlerim

Aşkın cehennem olsa

Sanma ki vazgeçerim

Sana ulaşmak için ah

Ne günahlar işlerim

Seninle her gün böyle

Yan yana olmalıyım

Uzanınca ellerim ah

Elini tutmalıyım

Aradığım mutluluk

Gözlerinde gizlenmiş

Bana sevgilim diyen ah

Sesini duymalıyım

Aşkın cehennem olsa

Sanma ki vazgeçerim

Sana ulaşmak için ah

Ne günahlar işlerim

Aşkın cehennem olsa

Sanma ki vazgeçerim

Sana ulaşmak için ah

Ne günahlar işlerim

Ne günahlar işlerim

Ne günahlar işlerim

Ne günahlar işle...



Sokakların Dili - Şarkı Sözleri (Lyrics)


Sensiz bizim sokaklar

Nasıl da yalnız kaldı

Her gün açılan perde

Şimdi örtülü kaldı


Tekrar bana dönmeni

Sevmeni bekliyorum

Gelip geçenleri hep

Sana benzetiyorum


Şu sokakların dili olsa da

Anlatsa sana senin uğruna

Neler, neler neler çektiğimi


Belki o zaman anlardın beni

Dönerdin geri, severdin beni

Belki o zaman anlardın beni

Dönerdin geri, severdin beni


Bir yalnızlık korkusu

Sarıyor benliğimi

Aşk girdabına düştüm

Yetiş tut ellerimi


Feryadımı duy artık

Bende sabır kalmadı

Gözlerim sokaklarda

Her an seni aradı


Şu sokakların dili olsa da

Anlatsa sana senin uğruna

Neler, neler neler çektiğimi


Belki o zaman anlardın beni

Dönerdin geri, severdin beni

Belki o zaman anlardın beni

Dönerdin geri, severdin beni







Ah, ne güzel şeydir aşkla yaşamak;
Sevgili uğrunda kül olup yanmak,
Ömrümün safası, ruhumun gıdası,
Aşkın hasretini çekip ağlamak.

İstemem sönmesin aşkın ateşi
Kül olup yanacak ben değil miyim?
İster cefa etsin, isterse sefa
Aşkın tiryakisi ben değil miyim?

Ah, aşk bir hayattır, onsuz yaşanmaz.
Bir aşkın uğrunda ölsem gam olmaz.
İnsanın hayatının mânâsı aşktır,
Aşksız yaşamanın mânâsı olmaz.


DAHA FAZLASI iÇİN

İstemem sönmesin aşkın ateşi....Kül olup yanacak ben değil miyim?

 

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar