Print Friendly and PDF

Sorma

|

maziye bak ve acıma





yangınları sönmüş sanma





alevleri bitmez tükenmez
yazıda





gün diye bir isim vermiştim bir
yarıma





bilir halimi anlarda





nedendir bilmedi ama





hesap soramadım dahi ona





çektim gittim ve leylama





neredeydin geç kaldın…kızamadım
da ona





günleri sevmiyorum birde  uzunsa





kış benim için olsun…uzun geceleri
var ya





katlanırım hayaline mecburen acılarına





ne zaman bir kar yağsa





içimde kör alevim dönmüştür
kora





seni anarım acıma ardı ardına





şimdi ise maziyi söyleme yük
veriyorsun bana





en yakınımdan en uzağa





ben hep vurgunlarda





sevdam bitmez…acıma acıma





ben yanarım yine de sen yanma





yine duman ederim kendimi
akşama





sensiz sabahlar ve yine
sensiz uykulara





kahırlarıma yıllarıma





ne diyeyim…sensiz kalan bu yalnızlığıma





en yakınımsın ve çok uzakta





bugün farkettim





kıvrılmış bedenin ceylan
gözlerin…ağlaya ağlaya





ıslatmış kalp izi gibi yapışmış
yastığına





gözlerim terlemiş demişsin
soranlara





neydi günahımız bir anlatsana





hangisiyim bu çelik çomak oyununda





değnek mi  küre mi ikiside vuruyor acılarıma





sormalı bunları yaradana





dursun denmez mi bu oyuna





neden devam ediyor hala





bitsin diye senin ayaklarına





değmek için kaç kere düştüm
yollarına





kaldım kendime…mümkün mü ki sana
vara





ah içim..beni götür
bilmediğim diyarlara





belki umudum orada veya şurada





mazim yanarım…yine de ben kaldım
baksana





yalnızlık acıma





...






https://youtu.be/bR6DxEirC3k

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar