Print Friendly and PDF

Yine Gıpırdadı Gönlüm

|





ah seni gönlüm arzu ediyor yana yana
başıma taş mı düşmüş olmayacak olması bir yana
yetmez mi derdim çektiğim hasretim sana
alsan götürsen beni gizli dünyana
götürmemeyi nasıl istersin
kucaklasan beni kollarınla
gönlüm gönlüne vurgun ya
mecalim hapsolmuş maalesef geçmiş yıllara
gel gönlümün sultanı al beni bu can feda sana





kalsaydın diyecektim nefsime soluğuma
bulabilir miyim senin gibi bir daha
neredesin nasılsın gelir misin sorsana
sualsiz veririm canım sana
aşkın kör olmuş yollarında
değil yürümek koşardım susana
ne çarem ayaklarım yanıyorsa
kül olsun bedenim savrulsun bari kollarına
olmaz olmaz dediler ama
kurtuluşum tek ölmekten mi yana
bitsin istedim…ağlamakta sızlamakta
bitik içim haberin olsun ama…
ne olursun deme yapma
gülümse şimdi benim için bahtına
çok zor oluyor biliyorum sana
benim yanımda kalan bir sevda
sen oldun inan bana…
bu kadar düşeceğimi beklemezdim bu duruma
ne diyebilirim belki ilk ve son söz sana
seni seviyorum tek bildiğim şarkıma
sen sabırlısın kızma sabırsızlığıma
bize güç versin sevdiğim dua et yaradana
yol versin en doğrusuna
gülümse şimdi benim bir daha
bir derin nefes al ve devam et hayatına
olur mu üzülme bana
her zaman kalbim ve ruhum sana
her alemde nefesim ve seninim unutma


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar