Print Friendly and PDF

Erkeklerin Kadınlara Söyledikleri 12 Yaygın Yalan

|

 


Erkek manipülatörler patolojik yalanlara eğilimlidir. Bizi bu kadar uzun süre aldatmayı nasıl başarıyorlar?

 Başkaları için çok inandırıcı ve karizmatik bir imaj yaratırlar: hoş, girişken ve yardımsever. Bu karakterleri tanımanın ilk aşamalarında tanımak çok zordur. Bizi “cezbettikleri” sahte güvenceleri analiz ederiz.

1. “SENİ ASLA ALDATMAYACAĞIM VEYA İHANET ETMEYECEĞİM”

Bunu söylerken şimdi yalan söylüyorum. Kendinizi tanıyorsunuz - her zaman doğruyu söyleyen bir kişi kimseyi buna ikna edemez. Sadece onun başına gelmiyor.

Size asla yalan söylemeyeceğimi söylememin nedeni, er ya da geç sözlerim ve eylemlerim arasındaki farkı fark edeceksiniz. Neden birdenbire bu kadar acımasız davrandığımı şaşırırken, dürüst bir insan olduğuma ve kendimi her zaman kontrol altında tuttuğuma dair size nasıl güvence verdiğimi hatırlayacaksınız. Ben öyle bir şey yapacak durumda değilim.

Kendinizi tamamen kaybedeceksiniz ve gerçekte kim olduğuma değil, size göründüğüm kişiye inanmak isteyeceksiniz.

2. "SENİNLE NE KADAR ÇOK ORTAK NOKTAMIZ VAR!"

Delirmene gerek yok - seni zaten incelemeyi başardım ve şimdi bir ayna gibi düşünüyorum. Sizinle konuşurken en gizli hayallerinizi ve zaaflarınızı öğrenmeyi başardım. İlk buluşmadan itibaren yavaş yavaş hayatınızda neyin eksik olduğunu bulmaya çalıştım.

Şimdi idealinizin, her zaman birlikte olmak istediğiniz kişinin "formunu alacağım" - en azından şimdilik, istediğim her şeyi elde edene kadar. Sonra zaman zaman maskeyi çıkaracağım ve yakında ilk başta aşık olduğun kişiyi tanıyamayacaksın.

3. "SENİ ÖZLEDİĞİMİ SÖYLEMEK İÇİN SANA MESAJ ATIYORUM"

Hala senin ve hayatın üzerinde kontrole sahip olduğumu bilmek istiyorum.

Bu bir test, birkaç gün ortadan kaybolduktan sonra ara sıra yapacağım. Ya da aniden kaba davrandıktan sonra. Yoksa en yeni kurbanımla ortaya çıkarak seni kıskandırırım.

Bu kısa mesajları, hala beni bekliyor olmanızın sizin için hala önemli olduğundan emin olmak için gönderiyorum. Beni hatırladığına eminim.

4. “ÜZGÜNÜM, ÜZGÜNÜM. KENDİM DEĞİLDİM"

Bu tam olarak benim, gerçekten böyleyim. Yaptıklarım şimdiye kadar sana bunu ima etmiş olmalıydı.

Elbette, davranışlarım hakkında konuşmayı bırakmak veya bunun bir kaza olduğunu düşünmenizi sağlamak için zaman zaman özür dilerim. Umarım buna alışırsın. Beni tekrar affeder ve hayatına girmeme izin verirsen, söz veriyorum hayatını cehenneme çevireceğim.

5. "ŞU ANDA GERÇEKTEN MEŞGULÜM"

Sen bir mola yerisin. Bana kendimi önemli hissettirmene ihtiyacım var. Gerçekten meşgulüm - başkalarıyla iletişim halindeyken sana ayıracak zamanım yok.

Ama seni arafta tutmaktan mutlu olacağım. Mesajlar göndereceğim ve sonra birkaç gün ortadan kaybolacağım ve tekrar dikkatimi sana verene kadar bekleteceğim. Kim bilir belki bir veya iki kurban düşer ve benim haftalık rotasyonumda yeni bir pozisyon alırsınız.

6. “BİRÇOK KEZ TAŞINDIM – GENEL OLARAK SEYAHAT ETMEYİ SEVİYORUM.”

Beni gördükleri yerlerden ayrılmayı ve her şeye yeniden başlamayı seviyorum. Ne zaman yeni bir yere gelsem, temiz bir sayfa ile yeni bir hayata başlıyorum.

Geçmiş maceraların sonuçlarıyla uğraşmak zorunda kalmamak ne büyük bir rahatlık! Saf aşk arayanların stokları bittiğinde, çantalarınızı tekrar toplayıp yeni bir şehre gitmenin zamanı geldi. Gittiğim her yerde aldatılmış kalplerin izini bırakıyorum.

Erkeklerin Yalan Söyledikleri: 12 Yaygın Hile

7. “HEPSİ BENİM İÇİN HİÇBİR ŞEY İFADE ETMİYOR. SEN BENİM BİR TANEMSİN"

Bahsettiğim buydu! Çeşitli aşk üçgenleri yaratmak ve tutkuların etrafımda nasıl kaynadığını ve benim için savaştığını görmek ne kadar harika. Bu hayranlığımdan ve hayranların ilgisinden besleniyorum. Hiçbirini seçmeyi düşünmüyorum - sadece oyunun tadını çıkarıyorum.

8. “ARKADAŞLARLA GEÇ KALDIĞIM İÇİN GELMEDİM”

Ne zaman haber vermeden ortadan kaybolsam, o bayan arkadaşlarımdan birini aşkla bombaladığımdan emin olabilirsin. Ama merak etme, sen de benim arkadaşım olabilirsin.

9. "ORTALAMA VE DÜŞÜK DEĞERİ DEĞİŞTİR"

Bu düşük, ancak bir uyarı ile: eğer yaparsanız. Benim için başka standartlar var. Tamamen şeffaf ve sadık olmanızı beklerken aynı zamanda çeşitli maceralar ve arayışlar için özgürüm.

Seks, para, iletişim ve destek için görünmez bir iplikle sizinle bağlantı kurmaya devam edeceğiz. Tek kelimeyle, bana sunabileceğin her şey.

10. "ESKİ KIZ ARKADAŞIM ÇOK KÖTÜYDÜ, BANA HEP YALAN SÖYLEDİ"

Aslında dürüst olmayan ve yalan söyleyen bendim. Ona ihanet ettim ve artık almak istemedi. Maskenin altına sakladıklarımı gördü.

Ama sen ve ben birbirimizi zar zor tanıyor olsak da, tahmin etmek zor. İşte bu yüzden size nasıl incindiğimle ilgili bu hikayeleri anlatıyorum. Beni kucakla, acı, yaraları iyileştir. Bana huzurumu ve insanlığa olan inancımı geri ver...

11. "ONDAN KURTULAMADIM, O BENİM İÇİN DELİ OLUYOR"

Eski kız arkadaşlarım benim hakkımda senin bildiğinden çok daha fazlasını biliyor olabilir. Bazen içlerinden biri sizi bir konuda uyarmaya çalışabilir. Örneğin, şiddete veya aldatmaya meyilli olduğumu.

Tabii ki, sözlerine dikkat etmeyeceksin, çünkü seni hepsinin bana tutkuyla aşık olduklarına ve mutluluğumuzu kıskandıklarına ikna etmek için zamanım olacak. Beni geri istiyorlar ve sözlerinin onlara yaşatmayı başardığım acıyla hiçbir ilgisi yok.

12. “ESKİDEN AŞK ROL YAPARDIM AMA ARTIK ÖMÜR BOYU CİDDİ BİR İLİŞKİ İSTİYORUM”

Bu saçmalığa düşmeye hazır mısınız?

 Umarım. Çok yakında seninle aynı yatakta olacağım ve bir gün ciddi bir ilişki içinde olacağımızı düşünmen için bunu zaman zaman yapacağım. Tükenmez bir hayal gücüm var ve ondan önce geçmişte yaraladığım kişiler için çeşitli biçimler ve kılıklara büründüm. Tek gerçek, asla değişmem.

     Bu sözleri çokça duyuyorsanız o erkek güvenilmezdir…

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar