Print Friendly and PDF

Evlilik Ve Boşanma Arasındaki Bu İnce Çizgi

|

 


Uzun yıllar mükemmel bir uyum içinde yaşarlar ve kavga bile etmezler. Aile mutluluğunun sırrını bulmayı başardılar mı?

 Yoksa tüm ideal evlilik birlikleri dolaplarda çok sayıda iskelet mi saklıyor?

 Gazeteci Iris Krasnov, “mutlu eşlerin” gerçekte neyi hayal ettiğini ve neden aile rutininden bu kadar çok kaçmak istediklerini söylüyor.

The Secret Lives Of Wives'ı yazarken dinlediğim yüzlerce aşk hikayesi bana sürekli olarak aşk ve nefreti ayıran yumurta kabuğu kadar ince çizgiyi hatırlatıyor. Ayrıca evli kalmak için ne gerektiğini de biliyorum. Uçan daireler, yalnızlık gözyaşları, çok fazla şarap ve sabah 3'te Facebook'ta (Rusya'da yasaklanmış aşırılık yanlısı bir örgüt) eski erkek arkadaş aramak. Bir evliliği kimin sürdürdüğü ve kimin kalmadığı genellikle bir aşk ya da bağlılık meselesi değildir. Bu bir dayanıklılık meselesi.

Bu soruyu özellikle hayatlarında aynı anda birçok şeyle başa çıkmayı öğrenen, balayından gerçek zamanlı ilişkilere geçen genç eşler tarafından soruluyor. Boşanma kararlarının zirvesinin evliliğin ilk 2-3 yılına denk gelmesi tesadüf değildir.

Bana bunu soranların yeni ve oldukça önemli bir kısmı yaklaşık 80 yaşında kadınlar. Bir kişiyle geçirmek için çok uzun bir zaman.

Bir evliliği kimin sürdürdüğü ve kimin kalmadığı genellikle bir aşk ya da bağlılık meselesi değildir. Bu bir dayanıklılık meselesi

Bu kitabı yazarken, 40 yıllık evlilikten sonra onu terk eden ve ortaya çıktığı gibi, kalan evliliklerin çoğunun kıskandığı eski ABD Başkan Yardımcısı Al Gore'un karısı da dahil olmak üzere birçok kadınla röportaj yaptım. O kadar çok inanılmaz hikaye duydum ki muhtemelen hiçbir şeye şaşırmadım.

Zina ve üçlü ittifaklar.

61 yaşında saygıdeğer bir eş, dünyanın her yerinde konferanslar veren ünlü bir cerrah kocası ve onların bahçıvanı. Hala birlikteler, tıpkı kocanın papazla konuşmalarında cinselliğin yeni yönlerini keşfetmeyi başardığı çift gibi. Kapalı yatak odası kapıları ardında olup biten hiçbir şeye artık şaşıramam. Beni şok eden bu değil - görünüşte müreffeh çiftlerin her hafta olmasa da ayda bir kez boşanmayı düşünmesi beni şaşırtıyor.

Yine de çoğu, ince kabuğun bu tarafında kalır. Böyle bir kadın, “sürekli kendine sorular sorduğunu, ancak henüz umutsuzluğa kapılmadığını” söyledi. Bu evlilik hayatının 25 yılı boyunca devam eder. İlişkilerinde şiddet yoktur. İyi bir cinsel uyumlulukları var ve kocası hiçbir şekilde cimri değil. Başka bir şeye üzülüyor: “Yorgunum. ondan bıktım. tutku istiyorum. Ama ben onunla ataletten uzak duruyorum, biliyorum ki yeni yol pek çok bilinmeyenle dolu.

Boşanma kararları evliliğin ilk 2-3 yılında zirve yapıyor

Evli kalmakta tereddüt eden tüm bu kadınların ortak bir noktası var. Ciddi bir nedenden dolayı evlilikte acı çekmezler. Çok uzun süre aynı çatı altında tek kişiyle yaşamak güçlerini kaybetmelerine neden oluyor. Bu küçük ve monoton bir günlük iş, rutin (ama aynı zamanda istikrar) onları düşündürüyor: “Hepsi bu mu? Daha fazla istiyorum. macera istiyorum. değişiklik istiyorum."

Bazı evlilikler, eğer içlerinde aşağılama ve şiddet varsa mutlaka dağılmalıdır. Ben sadece ofis soğutucusunda beklenmedik bir şekilde "gerçek aşk"a kapılanlara ve şimdi her şeye hazır olanlara bir şeyi hatırlatıyorum. Onlara bunun yeni bir aşk olduğunu ve yeni olan her şeyin bir süre sonra kaçınılmaz olarak eskidiğini söylüyorum.

Kendinize olan güveninizi sarsan evliliklerin suni olarak canlandırılmasına gerek yoktur. Ancak can sıkıntısı boşanmak için yeterli bir sebep değildir.

tutku istiyorum. Ama ataletle onunla kalıyorum, yeni yolun birçok bilinmeyenle dolu olduğunu biliyorum.

Uzun yıllar birlikte yaşamayı başaranlar kendilerine şu soruyu sormadılar: “Hepsi bu mu?” Kendi mutluluklarından sorumlu olduklarını biliyorlardı ve seyahat edecekleri, alışverişe gidecekleri ve bir şişe şarap içecekleri yakın bir arkadaş çevresi vardı. Kocanın tüm dünyayı kendilerine açmasını ve tüm yakın insanları değiştirmesini beklemiyorlardı.

Kocam ve ben dört çocuk büyüttük, ateş ve sudan geçtik. Ve ablam ve yakın arkadaşlarım olmasaydı, başaramayacağımızı kesin olarak biliyorum.

Düğünler harikadır. Gelinler en güzel ve umut dolu gibi görünüyor. Ama birlikte kalmak istiyorsan, kusurları kabul etmeyi öğrenmelisin.

Boşanmış olanlardan biliyorum ki, günlerini yeni akrabalarla geçirirken ve yeni eşlerin çocuklarıyla ilişkiler kurmaya çalışırken birçok sürpriz keşfettiler.

Evliliğinizi her zaman sevemezsiniz. Ama onu nefret ettiğinizden daha çok seviyorsanız, yüzde 51 ila 49 bile olsa , kusurlarını henüz keşfetmediğiniz bir yabancıyla yeni bir maceraya başlamaktan daha iyidir.

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar