Print Friendly and PDF

Gün Güzeli

|

Es İst kaum zu sehen, es İst nur für Lippen, die genau sich verstehen





 [Görülmesi zor, bu sadece birbirlerini tam olarak anlayan dudaklar için.]









bana bir çare söyle





bu
hayatta seninle bir yerde nasıl olacağız





aynı
demlikten bir bardak çay ve aynı çeşmeden bir yudum su





içebilir
miyiz





var diyorum
ama





beklemek
zor





tek
kalbim beni al sana





benimde
kan…canımda sensin





bana bir
der misin





seni
seviyorum





onlar
yok mu kayboldular mı





kalbim
ne çok karışmış





ateşinde
yakmıyor…





odunu
yanmış külü olmayan ocaklar gibiyim





gecemde
bir baktın gözünün ucuyla





aranan
kaç kişi vardı…





ama bir
bakanın ısrarla ben olayım





sen yine
kal deme





öyle
bak…zaten





düşüncelerim
yorgun, kalbim ölmek üzere





sen
tanrımsın yeniden yaratan nefesinle





bana
hayat ver.. diyemem ki daha değişik





kendim
gibi olsun





bu kalbi
kırığın eski şarkısı





nakaratınla
bir daha teselli etse… kim kızabilir





mutlu
olmam mı





ben gün
güzelimi unutmadım ki





dillerimle
ve dudaklarımla





kalbimin
derinlerinden gelen kudretli aşkımla





uykusuz
gecelerden kalma  ruhumla





sevinsin
yaralı gönlüm





gözlerim
kan yuvası…hasretin boğuyor beni





şarkılar
beslesin ruhum





kendimde
aynı





hüzünde
yüzmeyelim





bende
sevgin ile titriyorken





duyumsadığım
bütün şarkılar ancak senin içindir





merhametini
dilenmek için de yalvarırım





yokluğundur
bilirim acılarım





ilâhi
damlatanım dinme





körelmiş
oklar ve zalim dikenlerle





parçalanmış
kalbim kavrulmuş ve yorgun





henüz
güneş batmadı





bizimki
kış aşkı…yaz değil





benim
acımsan da son mutluluğum





benim
tanrım  bilmesinler





yine de
sevişmeden olmuyor… aşkın uykusu





tek
olalım


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar