Print Friendly and PDF

Sîdî (Efendim)

|





güzelliğin prensesi
gördüm endamını sırlarınla
yanağının gülü çiçeklerin hakimi
insaf et…yüreğimi dağlama
tükenmişliğim ve olup bitenlerin hükmünü ver
ben saklasam aşkımı acımı senden
kanlıca gözüm açığa vuruyor
senden ayrı kalmak ve yıllardır bekleyişim
çok uzun geldi
özlemle dolup taştım
sana soruyorum
neden aşkın cennetinden alıp…kendi ateşine attın
avladın aşkının oklarıyla
sesimi duy… vuruldum
...





güzelliğine aşık olmadan önce… hep ayıplardım aşıkları
inkar da ederdim
ama sen ceylanım
nasıl derdine düşürdün beni
alaylı alaylı ruhuma sorarım
ne oldu gördün mü
ve şimdi… bu azap ve kuşkular arasında
bedenimi halsiz bıraktılar
uykuyu da haram ettiler
ve beni büyüledin
keşke duygularımı saklaya bilseydim
o gün bugün kendimle savaşıyorum
şarap içmiş gibi sarhoşum
gözlerimden yanaklarıma yaşlar dökülüyor
benimi yok eden aşkınla eriyorum
adalet ve merhamet istemem
kurban olsun yüreğim hayatımı yitirsem de
lütuf dilenen tutsağın
üzülürsün diye
anlatmak istemezdi ama korktu
pek çok acıyı tattı aşk da gördü
fakat sevgine ihanet etmedi
ötekilerle de olmuştur diye düşünme
o inat etmez... kıskanmaz
hakkındır paylamak köleni
sor ama.. o kime gidebilir
içindeki düşünce
kederinden ve ıstırabından şaşkınken





kalbim… derdimden anlayanım
sevincim yaram…
tatlı balından tattığımı
yanağından güller kopardığımı
nasıl açıklarım olanları
pişman değilim
saklayalım birlikteliğimizi
korkum olmaz mı bizi ayıracaklar diye
kime gideyim ne diyeyim
üzerine titrediğim bakışlarınla savursan
gitti terk etti sandırsan da beni
günler geri gelmezse…canımı almadan
ellerindeyken kalbim
uzun süren azabımı sor
acıyı öğrendi vaatlerinden dönsen
pişmanlık duymaz
korkmuyor içini söylemeye
önceden kuş gibi uçardı
o ağaçtan bu ağaca konardı
aşkınla kokunla sözünle onu fersiz bıraktın
dalında kanatları süzüldü uçamıyor





nasibim talihim… seni düşünüyorum
aşkımı saklasam da gözüm açığa vuruyor
bir gün senin için deli oldu derlerse
uzun gecem de… hoş gör


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar