Print Friendly and PDF

Sevelim Sevilelim

|





sensin taptığım güzelim
sâhibinden ayrılamayan ben
kimlere ne desem ki... aşkımı
her bedende her yüzde ve her bir bakışta
hayâlimin gizli ve karışık yollarında
ruhum… şuurum
gördüğümdün
yeminle bin âlemimde yoktu anlayanım
bir sen bildin… gizli mâbedimi dinimi imanımı
tesellimdir… bu bana yetmez mi
içtenlikle dîvânem bîçârem diye andığında
feryatla haykırıp inledim
ıztırâbımın rüzgârında bilinmezliğe sürüklenenirken
kalbim ateşlerinle yandı
şimdi gözlerim kupkuru ve yaşsız
ne yapabilirim
bana aşk lisanını sen öğrettin
ölmeyi de…canımı sana versem korkum olmaz ki
ya da günahtır yaptıklarınla cehenneme gidersin dersen
bağrımdaki dertleri görünce
cehennemin ateşi söner
acırda beni yakamaz
cenneti zaten istemem sen cennetimsin
rabbimden… tek bir dileğim var
beni ayağının tozu etsin
bir de dudaklarını öpmek en büyük özlemim
ona da çözüm buldum
bedenime sıcaklığın dağılsın diye
ateşe tapıyorum… güneşe secde ediyorum
hava kararınca veya gün ışığım bulutlarının arasında kaybolursa
karanlık yüzlü gecelerde üzüntüm beni kaplarsa
soğuk ama aya bakıyorum
çılgınca senin kulunum ve kölenim diyerek
sensin diye onu seyrediyorum
o zaman nedense kuru gözüm kaynıyor
göz yaşlarıyla kendimden geçiyorum
kanınmış gibi kana kana içiyorum
şimdiyse sen miyim ben miyim bilemiyorum
öyle değil galiba bence her şey sensin

ayrılığından bazı geceleri üşüyorum
yüreğimin mangalına elimi tutuyorum
ateşine göğsüm alışmış
fakat elimi ona değdiremiyorum
içim içim yanıyorum
sakın eskiden sesi çok çıkardı n’oldu deme
dermânsızım aşkından
bazen bir nefes susuyor ve sakinleşiyorsam
aslında bu senin beni kapattığın zamanlar
kolay mı ayrılığın
derdim sensin ve hastanım da
ancak devâm şifâm sende
yine de bilmelisin… ben her şeyden küskündüm
dünyama adım atınca
sevdânla bana istikamet çizdin
sıkıntılı yolların zahmetinden kurtuldum
umudum gece ve gün sönmeyen şiddetli aşkınla
hakîkî ve ölmez bir hayatım olacak diye
seviniyorum
aman….kimseler duymasın
şarkımı artık senin kalbinde dinliyorum…


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar