Print Friendly and PDF

Firar Ediyorum

|


“cehennem dedi ki:... hiç bir aşıkı yakamam...
çünkü zaten aşk onu binlerce kez yakmıştı.”





bütünümle kendime sakladığım
kalbimin sözleri senin için

sev beni kendini sevdiğin gibi
bir sen ol kimsem
aşkın ne olduğunu bildiğimden beri

sana firar ediyorum… değil mi erimişim
sevdan can evimde bir yangın alevi

zihnim allak bullak ebedî aşkım
yarımsın benim
minnetimle canım yoluna
öylesine bir tufanda kesilmiş nefesim
düşündüm doyamadığım gerçekteki hayalinle

seni seviyorum … demekten haya bile ediyorum
bugüne kadar hiç mi hiç sevmemişim diye
uzak kalmak mı senden…kendime hakim olamıyorum
canını acıtacak kadar kollarına al sık beni





şimdi bomboş geliyor hayat
yok olurcasına koynunda boğulduğum
bugüne kadar aradığım aşk bu imiş
kalbimden inen gözyaşlarım
durmuyorlar anımda isyan ediyor

Allah’ım bambaşka bir dünyada
bizi sevindirsin ebedi hayatı sunsun
beklediğim iptilam bu olmamalıydı
hazırlıklıydım şimdi nasıl dayanacağımı bilemiyorum

düşünüyorum
birbirimizden ayrılamayız çünkü birleşemedik ki
inkar mı edemem de... geleceğimi aşkım
yüz yüze konuşamadık
göz göze gelemedik ve sarılamadık
ve ölümü çözümmüş gibi aramıza koydular

anlıyorum hayalim
nedendir başım dönüyor...sonu gelmesin yine de
umutsuzluğum ikimiz adına kala kala bir dua

sevmek körcesine şuursuzca ağlamak
dudaklarımı ısırmaktan canım yanıyor
bakıyorum anlımda bir öpücük izi
uyandım
biricik kalbime ok gibi değdi
yine ağlıyorum hep hayal mi


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar