Print Friendly and PDF

Annemle yaşıyorum, kişisel hayatım bir araya gelmiyor - benim sorunum ne?

|

 


İlya Suslov: psikolog

Bu sabah uyandığımda sadece pencereden atlamak istedim ve son zamanlarda bu arzu beni sık sık ziyaret etti. Görünüşe göre bir şirkette oturuyoruz, bir şeyi kutluyoruz, rahatlıyoruz ve aniden o kadar üzülüyorum ki, tüm arzuma rağmen artık sevinemiyorum. Kalkıp eve gidiyorum. Ve evde de kötü - orada benim için daha kolay olduğunu söyleyemem. 27 yaşındayım ve annemle yaşıyorum. Ne yazık ki ailemden ayrılmak ailemde bir gelenek değil. Aynı zamanda 16 yaşımdan beri çalışıyorum ve geçimimi tamamen sağlayabiliyorum. Ama kişisel hayatında hiçbir zaman işe yaramadı, geçen yıl erkek arkadaş bile yoktu. Sebebini anlayamıyorum - her şey şekle uygun, belki birkaç kilo daha, ama kritik değil. Sevimli olduğunu söylüyorlar. Ama aşk hiç olmadı.

Liza, 27 yaşında

Sorudaki bilgilerin cevaplamak için yeterli olduğu ve cevapların mektubun kendisinde bulunabileceği nadir bir durumdur. Sondan başlayacağım: bence, kişisel yaşamınız görünüşünüz veya diğer nitelikleriniz nedeniyle değil, sevgilinizin yerini aldığı için ... anne. Bu olguya “anneyle evli” denir. Ciddi niyetli erkekler bunu okur ve bu nedenle size ilgi duymazlar.

Ebeveynlerinizi terk etmemek için ailenizin ve belki de tüm ailenizin kuralına gönüllü olarak gönüllü olarak uymaya karar verdiniz. Başlangıçta, sonunda “sonucunuzu” kabul ettiğiniz şekilde yetiştirildiğinizi varsayacağım. Bırakın kuralı çiğnemeyi, anlaşmazlığınızı dile bile getiremiyorsunuz. Bu nedenle bazen o kadar dayanılmaz hale gelir ki yaşamak istemezsiniz.

Bu durum sizi tekrar ziyaret ederse mutlaka bir uzmanla görüşmenizi tavsiye ederim. Artık ücretsiz olanlar da dahil olmak üzere çok sayıda psikolog var. En azından 24 saat yardım hattı ile başlayabilirsiniz

Anlamak için önemli olan bir sonraki nokta, ebeveynlerinizden uzaklaşmak ve kendi başınıza yaşamak, onlarla olan ilişkinizi bitirmek anlamına gelmez: unutmak, dikkat etmeyi bırakmak, tatillerinizi tebrik etmek, önemsemek, birlikte vakit geçirmek. Hayatınızla ilgili kendi kararlarınızı kendiniz vermek anlamına gelir.

Annenizle olan ilişkinizi, ailenizin tutumlarını yeniden düşünmeniz ve arzularınızı yaşamak istemeniz önemlidir.

Doğada bile böyledir: İlk olarak, genç bir yavru bir yuva veya bir delik bırakır ve kendini sağlamaya başlar, böylece bağımsız bir yaşamın başlangıcını işaret eder, başka bir deyişle, bir yetişkine inisiye olur ve sadece sonra bir eş bulur ve bir aile kurar. İnsanların da aynı şekilde olması gerekiyor. Bununla birlikte, bazı ailelerde bu yaşam tarzının ihlali vardır ve insanlar, genel kabul görmüş normlara, geleneklere ve bazen sağduyuya aykırı olabilecek ailelerinin, klanlarının kuralları tarafından yönlendirilir.

Ancak taşınmak savaşın yarısıdır: Annenizden zihinsel olarak ayrılmak da önemlidir. Bazı kızların annelerine o kadar bağlı oldukları da oluyor ki, annelerinin tavsiye ettiği kişilerle evleniyorlar. Ve anneler de periyodik olarak şunu hatırlatır: “Kocan seni terk edecek ve gidecek, ama annen sana asla ihanet etmeyecek.” Ve kızlar onlara inanırlar ve annelerinin kişisel yaşamlarına "izin vermeye" devam ederler, kocasının belirli konulardaki bakış açısından daha fazla görüşlerini dinlerler, bu da eşle sürekli kavgaların nedeni haline gelir.

Ayrıca, “annenizden ayrılamayacağınız” için, bu sizin ve gelecekteki seçtiğiniz kişinin ebeveynlerinizle aynı tavanın altında yaşamak zorunda kalacağınız anlamına mı geliyor?

Annenin senin hakkında ne düşündüğünü, yalnızlığını umursayıp umursadığını, bu konuda ne söylediğini merak ediyorum. Mektupta anlattığınız deneyimlerinizi onunla paylaşır mısınız?

Durumunuzdan çıkış yolunu, annenizle olan ilişkinizi, türünüzün tutumlarını yeniden düşünmenizde ve arzularınızla, hatalarınızla ve onlar için sorumluluklarınızla yaşamak istemenizde görüyorum. Ve isterseniz hayallerinizi gerçekleştirmeye başlayabilirsiniz. Ve sonra özgür, olgun, sorumlu ve ilginç kadınlardan hoşlanan erkekler için daha çekici olacaksınız.

Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar