Print Friendly and PDF

Aşk Budur

|

birleşmeli sonsuzlukta
sözlerin büyülü gücüyle
üzülmeden yanılmadan
zamanın zincirlerinden kopmuş
gözlerimiz açılsın aldatıcı işlerinden
bağışlamasını öğrenen yürekler
aşkla geçirsinler…ölüm gecesini
kavuşmak hasretiyle
bu gizi çözmelerine
hiçbir şey engel olmamalı
gün ışığı da yalnızca özlemlerini anlatsın
hayal dünyasında son ışık sönmeden
ilahi sırların sarhoş edici ezgisiyle
kurtulalım bu ayrılıktan





aşk ölür mü
senin ve benim aşkımsa hiç
o kutsal bir sırdır saklanmalı
bütün yabancı gözlerden
genişlettikçe tutkusu içimizi
başlamalı düğüm düğüm burmaya
n'olur yüreğine soğuk vurmasın çiçek gibi
dallarıyla ve köklerin birlikte ölür






hasta çocuğuna bakan
titreyen bir anne gibi
ürpere ürpere
aşkımızın üstüne korkuyla titre
geçmeyen gecelerde çok ağlayıp tanrıya yalvardım
acı içinde kıvranarak yüzen kuğu gibi
çok istedim
öpüşüp birbirimize dokunmayı
bedeninin ağırlığı altında ezilmeyi
hayali bile yetmiyor artık
gel ruhuma sahip ol





duyulmamış kelimeler arıyorum
beni yüreğinle anla gözlerinle dinle diye
anlatabildiklerim…anlatamadıklarım
görse de çaresizliğimi ve yalnızlığımı
huzursuzluk yüreğimdeyken
beni olduğum gibi seven
ele geçirsin aşkımız birlikte yaşanmamış zamanları
benim için ilahi aşk budur


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar