Print Friendly and PDF

O Zaman

|


“Güzelliği sebebiyle bir yaratılana tapmak mümkün olsaydı;
Benim kraliçem o zaman tanrı olurdu”
"Abbas İbn’i Ahnef"






aşk yüzünden gönül
darağacına çekilir sevgili saçlarında
benim de...kraliçem sorsa
ne söyleyeceğimi bilmiyorum

gece karanlığı saçlarını
inciden beyaz dişlerini
elmaları andıran göğüsleriyle karşımda durup
kollarını dolamıştı gece boynuma
bu halimin kelimelerle izahı zordur
ya öpmeleri…
aklımın sıyrıldığı andı bedenimden
bir yanımda hüzün ve ondan başka
hiç bir sevgi kalmamıştı
ve ben şarkılarını dinledim






aşk yolunda… Allah'a varacak
bir engel mi…sana olan aşkım
kaç kere söyledim…ortağım
sevişmek sadece bir cilaydı
yüceye ulaştıran mecâzî aşkımıza
birlikte tecrübemiz olacaktı
sevişmek bile perdedir âşık ile maşuk arasında
uyanıkken ben gördüğüm halde
sana herşey rüyada… görmeye kaldı
bu aşırı düşkünlüğümü ecelimin
yaklaştığına ayrılığa değilde
sende ol beraberimde diye istedim
üzüntüm çok
doyamadan …gideceğim gibi
maalesef…böyle


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar