Print Friendly and PDF

Beyaz Mürekkeple Yaz

|

..her zaman o iyi anne sütünden
hiç olmazsa bir parça vardır..
Beyaz mürekkeple yazar kadın.





Helene Cixous”





bu günüm fısıltılı





adını ansam yüreğim çatlar…nar gibi





ağızlarda dudaklarım…leylam derdi





şiirlerde şarkılarda gizlemiştim





sevincini yitirdi her şey





şimdi bir hiç gibi





neden sustu sevdiğimiz şarkılar





sızanlar aramıza hiç beklemediğimdi





hani anlarım bildiklerimi





bu ötekiler nerden çıktı





âlem bir yana biz bir yana





aklımın ucundan geçmiyorlardı





kar mı edindiler… sana bir an beni unutturmayı





ışığını söndürdüğünde gün …





kıskançlıklar şarkılarla dağılsın





tek duam sana âşık olmaktı





sözcüklerle…iniltilerle sevişelim





kalbime sarıl büyük aşkı beraber okuyalım





kırmızı dudaklarını bile ısırmak istiyorum





kınamasınlar…ne var ki…





sözcükleri  kötü yapan





korkular ve gereksiz kuruntulardı





meftunum…kesiğim…âşıkım





senden ayırıyor diye aynaları siyah örtülerle kapattım





değil kimse…ben dahi salınmayayım





tutkulu bir aşkla beslenen ruhumu





senden başkası görmesin





kör karanlığımda bile tanrı’nın sesini duyarken





sonsuzluğun şarkısını beraber dinlerken …





her gün gibi sesin yok  ya





gülüşlerim kayboldu





beraber dinlediğimiz unutulmuş  o güzel
şarkılar





yüzüme dalga vurup geçiyor





ve sen yoksun…





ne olur…ışığım gel… yan bana





adını anayım omzuna yaslanıp





sabahımda akşamımda





karşılarken uğurlarken  





yetmiyor zihnim …sen fısıldan





ya da beyaz mürekkeple yaz





okusun  kalbim 


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar