Print Friendly and PDF

Hatıran Sızdı

|

“Herkesin
bir şarkısı vardır.





Bunlar
duyulduğunda bir insanı hatırlatan şarkılardır.





Elbette
bir insan birçok türkü bilip söyleyebilir.





Ama
yine de, duyulduğunda sizi hatırlatan bir türkü varsa, o sizin şarkınız
demektir.”





hatıran
sızdı geçen yıllardan





sevdamı
duyduğundan beri





gözlerimden
kan damlıyor…yaş değil





hasretlik
içimde… yanıyorum





ağlarken
uğruna gör sen gözlerimi





bugün
olmadı… yarın da





belki
yıllardan sonra





benim…gözlerim





biliyorum…göreceksin





nasıl
olsa her gece ağlar





dinlediğimiz
şarkılarda… ıssız gecelerde





gönlüm…
ama hangisi





bizim
şarkımız…söylemedin





ben de
bilemem ki…





baş
edemiyorum…dokunamadığımın ezikliğine





çok
özlesem de 





düşlerimde
kavuştum





yeminlerim
oldu üstüne





içimden
bile gizli





kalbim
kanıyor





derin
düşümü anlatamam





sonsuzluk…neye
yarar





içtiğim
aşk ve rüyalar…buruk mutluluk 





bari sen
bir şey söyle… tanrım





her
şarkı da biraz daha ölüyorum


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar