Print Friendly and PDF

Diyebildim Açıktan

|

“hayat
bir nâme





her günü bir beyit





 tamamı bir şarkı eder "





yaşayan
çöl bedenimde





yalnızlıkla
gecelerimde





inlerken
ruhum…kalbim





içimdeki
korkular…acılar





taşa
toprağa sesleniyor





yetiyor mu
bunlar





istiyorum…bilinmeyen
bir yerde seni





öpmek…kendimi  kaybetmek





günah da
olsa iç geçiriyorum





ah!





kalbim…ruhum…
kalem kaşlım…güzelim 





yüzündeki
aydınlığı  gören beni… azarlama





saçlarının
dumandan örülü kıvrımları





boynuma
değil de… rüzgarlara kapılmasına





bile dayanamıyorum





nedense
dün gözlerini gökyüzüne dikmiş gördüm





yanaklarından
süzülüp akan  iki damla yaş





içten
söylediğin şarkının heceleri





üzgün
kalbime değdi





tümüyle
kayboldum…tanrım dedim





bu
günahkârı…bırakma





bensizlikle





bahçelerin
çiçeklerinde





ulu
ağaçların hışırtılarında





karanlık
durgun sularda





şarkılarla
düş görüyorum





çok
görme bunu bana





günahıma
asla pişman da değilim





herkes
seni gördüğünde





gizli
gizli tapındılar…korktular





cesaretimle
ben





seni öptüm
doyasıya





şükür…
bunu diyebildim açıktan






Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar