Print Friendly and PDF

Sevgilim Şarkım

|

Her iki cihanda gölgesinde
yaşamak için,





Efendimin sandallarının
suretine kulluk ederim.





Yusuf Nebhani





dünyaya yabancı… bulunduğum
gecede





kendi özüme dalmışken…





neredeydim bilemiyorum





ama sen geldin…birden bire





gün aydınlığım





yağmur  sesinle





yüreğimin kederi dağılıp
gitti





hayallerimdendin…gerçekleştin





seni anarım kaç zamandır
nedensiz





bilmez gibi kalbim çırpınırdı





ve sen tamamladın  hayatımı





beni kalbine…ait olduğum yere
götürür müsün





asla ayrılmayalım bir daha





yıllardır söylenen şarkılarda





susturulduğum yoktu





saklandım
kendimden…yüreğimden





göğüm değişse…gönül bağımda
umudum bitmezdi





şimdi sessiz yabandayız





geçmişin
pişmanlıkları…geleceğin korkuları





sen ve ben…silindiler





kederli şeylerin düzeninde





yüreğimizle düzeltelim





kaderle işbirliği edebiliriz
artık





iki gözüm damlası





ruhumun yalnızlık çölünde
yaşarken





fırtınalar eserdi...geceler
de çok uzundu





zihnim okyanuslarında





dolunca içime ilahi varlığın





sevinç çığlığım senden
başkasıyla olmayacak





günışığım…bana ne kimlerden





şarkımsın… sen söylen


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar