Print Friendly and PDF

Hatıralar… Değil Kazınık

|

“Aşk,
arzu edenin gözüdür”.





plotinos





aradan
geçen onlarca yıl





derinlerimde
hatıralar… değil kazınık





sanki
hiç ayrılmadık gibi





hasretim
olmaz mı…çözümsüzlük





yine de
senin hayallerine





dakikalarca
bakıyorum





tesellimi
avutuyorlar





ben
olamasam da





şimdiye
kadar görürdüm





bir
kızda  omuzlarını





bir
diğerinde saçlarını





ya da
ahenkli gülüşünü





bunlar
benim parçalanmış sevdam





şimdi…sen
siz gibiyiz ve çok yalnızım





özlediğini
duyduğumda





bir
azıcık üzüntü… ama mutlu da oluyorum





beni
unutmamış vefalım





hayretimdi…
günleri çok sayardım





niye
saydığımı bilmeyerek





günler  geçti yıllar gibi





belki
bir gün  biter…umudumla





sana
kavuşmak için





nasıl…





nerede…
bir şarkı duysam





kemiklerim  toprak gibi ezilir





su
kenarında duran bir ağaç gibi…tutundum





koparılmayacağım





her şeye
karşı…koparılmayacağım





ve sen
geleceksin akıntılarla





ince
ince kalbime sızımsın





sevgilim…


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar