Print Friendly and PDF

Tesbih Böceği mi Yoksa…

|

sevdiğime
kapısında ağladığımı söyledim





uyuzluğuma
bakıp acıdı





sorup
duruyor… neden böylesin…





ben
böyle olmayım da kimler olsun





beni kov
kapından… yapmadın





yine
yola koydun beni.





sevgili
idik önceden, şimdi ise meçhul…





hangi
söz olacak aramızda şimdi





ben
neyim…





kapında
köpeğinim diyorum olmaz





neyinim
o zaman…





değil bu
değil





ben
neyim…





sevdiğini
de söylemeyecek…acıdığını da





neresindeyim





ayağının
altındayım





peşinde
de değilim…





şimdi
yıkılmış ağacın altında kalmış bir böcek





tesbih
böceği miyim





bildiği
var söylemez …





neden kovmadı
kapıdan





inan ki
ölüden beterim.





beni
sevmiyor… sadece acıyor olsa





acımıyorum
da diyor…





ben
neyim





olsa
olsa





onun
uyuz köpeği


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar