Print Friendly and PDF

Acı Manim

|


bülbül…aşkın bu karanlık gecesinde
terennümü acıyla
leylâm… firkatinden mi
yanmış yüzündür bence
hayatım... başım da dizindedir
çiçekler güzeli
bilinmez bir diyar kalbin
devâsız derdinde sakla
adını işitirdim
kendimi ve seni görebilseydim
avutacak şarkı var mı garip gönlünü
iki gözüm…iki çeşme
...
uyudum seninle yıkandım
başka ter yok üstümde
koltuklarının kokusunu duymak istiyorum
ayaklarımda sancı ve birde gözümde acı
söylüyorum aşk bahsinde senden başka
hiç kimseyi düşünemiyorum
her şeyini… vücudunun sıcaklığını…yumuşaklığını
kaç defa dedim sende bunları yalnız düşünüyorum
ayaklarımda sancı ve gözlerimde acı
neden bu kadar çabuk karar verdin
şu ayrılık kokan sözüne…öl dediğini duysaydım





oysa ki ben senin koynuna sığınmıştım
ve aklımdan geçiyordu… ne sevebilirim ne de sevebileceğim
bana biraz inansan… diyerek uyandım
şimdi gözlerimi kim silecek ona üzülüyorum
dilime acı mı değsin mi…istedin…
gözlerimi acıtıyor kan dökülüyor ciğerime
kalbim telaşla çırpınıyor
anlatıyorum ona
dur yerinde… nerde... akıl da fırlayacakmışcasına
bir baksana ayaklarının altına ezilmiş bir kalp mi ne var yoksa
kimin hayaliyle derinden yaralı
kendini kaybetmiş uykunun sersemliğinde
verdim izin kime değil ki
kur darağacını ne istersen sen de onu yap
bulacaksın metanetli sabırlı
kırmızı yakut rengi kan elbisen
bir yaradan gizli ağır ağır akan kan gibi
dudaklarıma değdi kırmızın
biraz daha…biraz daha gül oldu yüzüm
beni ne hale getirdiğine bir bak
beyaz mı benim yüzüm şimdi kırmızı
soruyorlar ne bu halim …
ben diyeyim… sevgilimin yarasına yüzümü sürdüm
kırık kalbimin kırk hali
tamir olamayacak hatam bu benim
bir yanlış yaptım
son bir öpücük ver de hayatıma son diye
yaran kanı sür…
gözlerimde sancı kalbim de acı…bedenimde sızı
şu anda bile o kadar şaşkınım
kırmızına boyanınca… aşkın rengi olur…
baksana kimi öpmüşümde kıpkırmızı
bu gece şahit olsun terlerim
beklesem... gör yalnız kaldım ve sen de yoksun…
sonsuz bağlılıkla yarım yüzyıl beklenen
bitmeyen aşk yeminimi bir kez daha dile getirdim
diyorsun ya benden bir şey saklama
tek dilim sana çözük
yine ben ağlarım halime
sarıldığım… beni uyumuş ve yatmış sanmasaydın
aşkımı kanına bulamıştım demeden önce
kara uyku beni bağlamış… başıma…neler getirdi
ve ben yalnız başına kör kuyularda
gözlerimde sancılar ve bedenimde sızı
yüzüm kan revan içinde
uykuyu uyumaya gidiyorum eğer uyursam
hatırla aşk acılarını konuşmaktan bıkmıyorduk
hayalden öpücüklerle
hüngür hüngür ağlayarak birbirimize
aşk dizeleri okuyup
el değmemiş…şarkılar fısıldayarak
arzu bataklıklarında çırpındık
aşk yüzünden ölmektir... büyük onurum
kalbimin anahtarlarını sana teslim ettim
uzaktan aşkım… sana tapıyorum
meyva vermez mi
çilem huzurum aşkım senin
kimiz biz…ben seninim, sen benimsin de
öpüşte aşk duvarını aşmak için
seni görmek…gözlerine bakmak… sarılmak
yaşıyorum birleşmek hayalini ve bir tek varlık olmak
sönme aşk ateşim
içimi kurutan bir özlem bu
yüreğimi delen katlanılmaz bir acı…içime çöreklenen
gözümden boşanıyor sessiz yaşlar
hıçkırıklara boğuluyorum
hepsi bir ufacık sözdü
karanlıkta oku
sen yanımdasın…kelimeler senindi
onlar rüyam ve bendim…koruyucum da sen


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar