Print Friendly and PDF

Sensiz Yapamam Ki

|


“bakmaz yaşlıya gence
insan anlamaz önce
akıl çıkar aradan
aşk kalplere girince”






gecelerimin süsü
kalbine sızsam bir siyah ip gibi
düşsem dizine yüzüne baksam...dalsam gözlerine
bir aşk gecesinden sonraki
sakinliği ve hazzı duysam
yarım kalmış sevdamın
duvarlarını yıksam azgın sularla
umutsuzluğumu...bir yığın yıkık dökük hatırayı

seni sevmeseydim bilemezdim...gerçek aşkı
söylemeyi asla beceremeyeceğim
ne kelimeler buldum
sabırlı ol diyorsun
gizli yaram...arzuladığım mutluluğum
dönse an an acıya...tekrar tekrar sevmeye başlıyorum
yine de ayrılığın acısından duramıyorum
kumrular gibi sevişirdik...ayrılıklar gölge etmeseydi
tüm varlığımla elinde bir buz gibi…
ateşinde erimiş olduğumu hissederim
çiçeklerle değil kelimelerle
aşk kokuyorum
sonsuza kadar birlikte olmak için
yeni değil…önceden de senindi aşkım
kanayan kalbim…
açılan bir güle benzeyen tebessümlerin
iki yakut tanesi gibi parıldayan
sürmeli çok derin gözlerin
ve beni sevdiğini bilince
bedenim ve ruhumdaki yangının
kederi ve hüznün zemherisi
inlemelerle ateşe veriyor beni
bir insanı sevmek …tamam da
ona kavuşamamak
karanlıklarda uzaklığın duyguları
içimi kanla suluyor
daha önce kimi sevdim kimden nefret ettim unuttum bile
işte geldim ölümüme diyerek coşkuyla
al beni… ne yaparsan yap
kendimden geçmişim
hiç bilmiyorum gerisini sen bil
demesem...inan çok mutsuzum
aklıma geliyor da… senden uzakta
bir kere bile ellerini tutamadan yitersem ne olur
soruları beni ürpertiyor korkutuyor
sonra sabahtan akşama hafakanlar
başıma sokulup hüzünle beni takip ediyor
en yakın arkadaşım bu tatsızlıklar
sanki unutturacakmış gibi uykuya sarıyorum
onunda bir faydası olsa
bir kere daha söylüyorum
kalbim dertlerle yüklü yalnızım yapayalnızım
sen uzakta olunca yaşamın hiçbir gayesi yok
anlamıyorum ... diyorum sensiz hiçbir şey değişmeyecek
üzüldüğüm kaybolup giden sadece benim hayatım değil ki
ebediyete kadar sürmesin bu acımız
umudum bir gün beraber olacağız belki
içimizde olabildiğince
hayatı çevirmeli ölümsüze
açalım kalbimizi...birleşsin kanlarımız…
ah şu dokundurmayan yasaklar
neden bu kadar ayrılık
saklanırım gerekirse varlıktan
toprak olmaya bile razıyım
rüzgarında uçup ayaklarına sürünmek için
alevinsem ve senin ateşin bendeyse
kalplerimiz ve ruhlarımız artık birleşsin
ey sevmek istediğim tapınıyorum sana
seni daha çok seviyorum
birde resmin elime geldi
uzun uzadıya gül dudağından öptüm
tanrım kutsasın dudaklarımı
bunlar kayıp olmayan aşkın sözleri
sana karşılık gelen aşktan
başkasına aşkmış demem
mutluluğumuz için öylesine güzel aşk sözcükleri varken
“aşk öldürür insanı” içimi acıtıyor
ölürüm de… sensiz yapamam ki


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar