Print Friendly and PDF

Beni Sevdiğini Biliyorum

|





nasıl yol almakta yıldırım aşkım …beynimin kıvrımları arasında
arzularımda… … tenini tenimde hissetmek
sana susamak
başkalarına duymadığımı sende bulmak
yaklaşmama izin verdin

yoksa…korkular benliğimi sarıyordu
ben seni insanüstü görmemi… göz ardı etme
güneş oldun hayatıma
sıradan şeyler gibi olabilirim ama
yüreğinde yan yana durabilirim
ağır bir zincir gibi taşıyordum
bir ömür boynumda uzaktan aşkımın acısını
hatıralarımı ve coşkularımı
sensizliğini öyle kötü hissediyordum ki
kalem, kağıt ve hayalinle yapayalnız
son çare ölümü bekliyordum
nasıl acı çekiyordum
aramızda ne çok engeller var diye
içtenliğimle
bu sensin.. bu benim
boyun eğişimi hisseder mi diyordum
arada bir görüşürdük
içime sızıp benliğimi sarsıyordun
bir bilsen
en çok ayaklarıma üzülüyordum
senin yanına getiremiyorlar diye beni
hayalim küçük kaldı razıydım
kapına gelip yüzümü koyup uyusaydım
yaşadığım uzaktan acıma rağmen
yollarda izin vardır diye yavaş yavaş yürüyorum
uykusuz gecelerimde pencerem açık
biraz üşürüm ama rüzgâr dans ederek beni yoklarken
ey tatlım… soluğunu içiyordum
neler düşündüm
aklımı baştan çıkarmayı bile denedim
kaçmak için yanına
deli deseler zoruma gitmeyecekti
eskiden seviyordum şüphelerim vardı
şimdi seviliyorum ya tarafından
hiçbir şeyden şüphem kalmadı
benzersiz tarifsiz aşkım
bir kalpte iki sevgi olmaz
neden beni seçti
neden onu seçtim
dedim mi heyecandan
gözlerim görmüyor…konuşamıyorum
yoksa konuşmayı bilmediğimden değil
seni gördüğümde rahat ol desende
eğik başımla kızarıyorum
bakmamak bir bakış kadar uzaklığının etkisiyle
sararıyorum
sıklıkla ben bunu beklemiyordum diyorsun ya
anlatmaya bazen dilimde kelime bulamıyorum ondan
çok zaman ana rahmine benzeyen gecenin bağrında
zamanı ve mekânı ortadan kaldırıp
sende kaybolup gitmek için neler yapmazdım
sözler aşkımın özünü ifade etmekte yetersiz kalıyor
anılarım senin varlığını eşsiz kılıyor
söz aşkta eylemdir…eylemin
iyi ki bana zorla da olsa sevdiğini söyledin
seninle sonsuza kadar varım
hayat sensiz umurumda değil
birde hiç söylemeseydin beni sevdiğini
düşünemiyorum
geçte olsa biliyorum
olsun… şükürler…sen varsın şimdi


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar