Print Friendly and PDF

Derin Nefesim

|





bu akşam evde yoksun
ateşler içindeyim...yaşlı gözlerim
gurbetteyim sanki
derinden derin kalbim karanlık sislerle
hüzne daldı burkuldu uzaktasın diye
akşam rüzgarına saçlarını yayda
senden bana bir haber getirsinler





hayalin koynundayım sevdiğim içimde hasretin
çiçekli yola bakıyorum hanımeli kokusuyla
dayadım yüzümü pencereye
beklediğim nasıl olsa gelecek diyorum
bunu düşünmek bile içime bir nefes oluyor sanki






hayali dahi bir ateş gibi sildi içimi
ömrüm sürdükçe kalbimin mabedinde
yalnız seni yad edecek hep ismini anacağım
vuslatını bağışla yoksa yurtsuzum inan bana
seni hatırlatan şarkılarla sabırla bekliyorum

“unutamam seni ben geçse de yıllar
sevemez gönlüm inan senden başka yar
Kalbimde Tek Aşkımsın Gönlümde Bahar
Unutamam Ben Seni Geçse De Yıllar.”



Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar