Print Friendly and PDF

Canım... Sevdiğim

|


Gül bahçemin her şeyi…sevimli goncası...sevimli bülbülü
Bu kulun sana kurban olsun Bin kusurumu bir say… beni affet.
Vücudum toprak oluncaya kadar senden vazgeçmem…eğer ki bir hatam varsa… inan bana…Allah bana layık olduğum cezayı hemen verir.
Bir bilsen…neden çok defa öleyim diyorum… ölmediğime bakma…aslında hep senin için yaşıyorum.
Her gece rüyamda görürüm diye umutla uykulara karışıyorum.
Gündüz seni görürüm diye hayaller denizinde uğramadığım kara kalmadı…hepsinde bir sonraki mi dedim… bari bu kulunuzu ihya ederseniz minnet ederim…aciz kaldım…kendi dünyamda.
Yemin billah sabretmeğe mecalim kalmadı.
Hep bir başlangıç olsa n’olur, kerem senindir.
Dün gece kendimi güç zaptettim. Sokaklara çıkıp bağıracağım sessizliği yırtacaktım sanki gündüz kapına varıp eşiğine yüz sürmek varken…
Kalan ömrümüz birbirimizin olur mu?
Allah Teâlâ aşkına beni mahzun eyleme.
Ayağın altına yüzümü, gözümü sürerek rica ederim.
Allah için kendimi durduramıyorum
Sana kul ve kurban olayım…
Efendim.


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar