Print Friendly and PDF

Neredesin

|

Yalvarırım
sana ey şefkatli yüz, söyle neredesin ?





Ben
dünyanın delisi buradayım.





Ya
sen neredesin, ey dünyanın sevdiği?





Acı
dedin, boyuna korku deyip durdun.





Benim
düşün sevgilisi, çılgın düşüm benim, al sana canımı!





Buyur,
buradayım işte, ya sen!





Ah
sen, düşlerim kahramanı,





Ah
ben, düşlerin düşünün zavallısı, düş kaçkını. . .





Gel
ey öfke ve kederin oğlu, şu dağlardan, ormanlardan inip gel.





Düşler
kaçkınını, düş tutsağını uyandır.





Ses
ver bana, yüreğimi, ruhumu dirilt.





Dirilt
yıldızın aydınlığını, güneşin sıcaklığını, doğanın kıpırtısını ve bedenimin
sesini, ruhumu dirilt. ..





Hatırla,
son geceyi hatırla.





Aramızdaki
geceyi. Bedenin inlediği yüreğin arzuyla yalvardığı geceyi.





 Söyle, o zaman sesim, yüreğimin yankısı
ulaşıyor muydu sana, söyle. . .





Söyle
hadi, yürek yalvarmadı mı sana, gözler yaş dökmedi mi, şüphenin sesi sana,
geceye, gecenin sessizliğine seslenmedi mi?





Söyle
ey aşkım, ne söyledi ses, beden ne söyledi, ne söyledim ben?





Ah
sen, gittin, günbatımı gibi, sabah yıldızı gibi çekip gittin...





Evet
bir yıldız gibi akıp gittin...





Bense,
buradayım işte. . .





Sen
neredesin, söyle, sen neredesin ey sevgilim


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar