Print Friendly and PDF

Hadi Karışalım

|





hasretini çekiyorum içten dıştan
hazlarım gitgide günah kapısına dayandı
beraberce dalgalandırdığımız bu aşk denizinde
toprak bile çekinmeden göğü öpüyorsa
kolların arasında ağzının içine dökülmek istiyorum
neden seni uzaktan dahi öpemem ki
yine sabahlara kadar bekledim seni
şarkılarda hayalinle beni sarmalamanı öpmeni bekleyerek
dudaklarımda mısraları hissettirdiler
kalbim küt küt atıyor yüzüm yüzüne değmişte
tarifsiz hayaller içinde soluğun ruhuma dokundu dokunacak derken
uykularımı kaçırdım zamansızlık içinde
bir de ne sessizlik her yanımı sardı
günahtan bizi uzak tutmak için dudaklarımı ısırdım
ikna ettim kendimi... dur o sende seninle
daha güzelini önceden hiç tatmadın
sabırsızlıkla kaybetme
kendine bile sakladığın âşkını kucağına al
canını yakan bir öpüşle aldın say ve sus
hayali yetti… zangır zangır titriyorum
dudaklarımız birbirlerine daldılar
kollarını boynuma doladın tenim üzerinde dolaşıyor
acıyla ısırılmış ve köpük köpük kan akıyor yüreğime
yalvarıyorum bitmesin
duyumsadın mı
şiddetli iniltilerimi duvarlara çarpıyor
sana doğru gölgeler gibi uzuyorlar





gül ağzınla beni öperken
ruhumu em dudaklarınla
göğüs göğüse ağız ağıza öpüşmeyi sende seversin
tozlar gibi ruhum kaybolmadan
doymak bilmez bir ah ile
ah n'olurdu o ateşten gözlerini
fazladan bir kere daha öpebilseydim
yürek depremimi sende duysaydın
öpüşünü öpüşümden ayıramazdın
durmadan zamansız sarılırdın
nefesim hayatım yaşam gücüm...öpüşelim
değiş tokuş edelim ruhlarımızı
yüreğim hüzün dolu ama
baksana titriyor dudaklarım
gül pembem beni sevdiğini biliyorum
sana kaçmış ruhumu yakala bir nefes çek içine
o kadar muhteşem ki bütün rüyalarım çıkmış gibi





bakar mısın... dağ pınarları gibi sabah güneşi doğuyor
atan nabızlarımız tutuşmuş
güzel aşkımız...iki beden bir olmuş
ruhlarımız birleşmiş
bilmelisin...senin beni öptüğün gibi hiç kimse öpmedi
kandırıcı dilinle tutkuyla beni daha çok öp
onlar bana kelimeleri verdi
neşeyle yutuyorum
sen de benimkilerini yut
ağızlarımızla hayalimizi yudumlayalım
hem seven hem sevilenin
sen söyle
ikimiz bu halde iken ayrı olabilir miyiz
ben sende sen de bende iken





kanlı tüyler ürpertici bir öpüş ver bana
acıtana kadar ısır bir daha bir daha
bana kendimi bile unuttursun
bu düşümü aşkımın sezimlerini
ikimiz arasında bölüşelim
yoksa hiçbir şeye yaramaz… koybolmasınlar
beni yiyip bitirmeden sen beni yiyip bitir
ya da hissettirmeden
mehtabın denizi okşaması gibi görkemli
yumuşakça sessizce sürekli öp beni

hür çiçeğim aşk bu
günaha bile boyun eğdim ruhumu sana kaptırmak için
sarılalım birleşelim öpüşlerimize karşı direnmeyelim
bedenin ağırlığından çıkalım hayal çölüne düşelim
duyumsal vahamızda
tadımızı alalım kokulara karışalım
hadi…onlarca yıl ayrı kalmışlar gibi
varalım sonsuzluğumuza


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar