Print Friendly and PDF

Benim Tatlı Sevgilim

|


onunla
dopdolu uyursan
hayali insanı sarhoş eder
hatıraları... duyuları bir an bile rahat bırakmaz
kalbi tatlı... eşsiz esinti
bazen kısa bir an habersiz kalsan
kızıyor mu…üzgün mü…düşünceli mi diye
üzüntüden ruhun yorgun düşer
onsuz artık huzur diye bir şey yok gibi
kendini teslim edeceğin kırmızı dudakları
kalbinden kavuran iç ateşini çekip çıkardığında
perişansın aslında
olsun...o benim tatlı sevgilim





bu gecemde ay yüzü kızıldı
çarpıntısı kan gibi göğümü öptü
sevişmeden geçen bir günüm geçti
kollarıyla sarmadı ya
ne ki... yüreğim köle olmuş...ruhum üzgün
varlığımın ruhu...bana gelen her mesajından
hiç değilse onu hak etmeyi başarsaydım
sevdiğim çekindiğim...içimdeki tatlı duygularım
yıldırım gibi ateşli duygularım
hayatın acısını benden kim unutturur
ondan sınırsız açık yüreklilikle sonsuz aşkımı istiyorum
daha çok sevmek ve bir bağlılık
ama yalnızca sana
teselli edilmeye de ihtiyacım var
kalbimsin...beni mutsuz eden kaygılardan kurtarmak
yoksa başka türlü hayatım yok
uyuyacağım… çünkü uzakta...uyku beni teselli ediyor
onu yanıma getiriyor… kollarımın arasına alıyorum da
ama uyanınca… yazık yazık bana
yine ondan uzaktayım… kendimi üzüntüyle kaplanmış buluyorum
bir de canım sevgilim neyin var…üzüldün mü diyor ya
aslında bu benim mutluluğum
ruhumun keyifsizliğini satıyor
ancak tapılası sevgilim… kalbim anlatılması zor bir kaygı içinde
yine sen benden uzaktasın
bana yakışmayan bir çok duygumu gizleyerek
sürekli ruhuma dur çekiyorum
güzelsin çekicisin…daha üstünün yok
genç olsaydım... ah seni nasıl kaçırırdım
pişmanlık binlerce hançer hançer kalbimi parçalıyor
hayallerin biraz üzüntümü siliyor
onları göğsüme dudaklarıma bastırıp
sensizliğin acısını ortadan siliveriyor
bu ne…bir düş
canım benim… beni sevmekten vazgeçme
her zaman benim ol
bende her zaman senin kölenim
o tapılası hayalinle kalbim dopdolu
ve senden bu kadar uzun süre uzakta kalmış
olmaktan dolayı üzülüyorum
sen ve aşkındır
mutluluğum... ne olduğunu biliyorum





ah tanrım
binlerce kez öpüyorum bastığı taşları
bekliyorum sabırsızlıkla
bir gün fırsat geçerde her yerini tarifsiz
ağzını gözlerini omuzunu göğsünü öperim
Belki olmasın ama…gerçek bu


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar