Print Friendly and PDF

Suçlu gibi sevişelim

|

senin aşkın gelince
hiçbir şeye izin bırakmadı
eğer ki kalbim seni aldatıyorsa
çıkarıp atarım canım sahip olduğun
aşk dolu bir hayat yaşamayı istemiyor muydun
gel bu gece buluşalım
sarmaş dolaş olalım
kıvrılmış dudakların yumuşak sözlerle dua ederken
bende seni seviyorum diye
yaşayamadıklarımızı tekrarlamak adına
yüreğime akan böyle bir aşk
bugüne dek beni altüst etmemişti
şimdiki gibi hiçbir zaman sevmemiştim seni
artık insanlar görecek diye korkmuyorum
örtelim dört bir yanımızı sevgimizle
göremesin kimse bizi
güzelim… benimsin ne evvelin var ne de sonun
n’olacak sonunda öleceğiz
suçlu gibi sevişelim
aşktan da ölünür
biliyorum…sana susuzluğum çok
kanayım dudaklarının ağusuyla
dizbağlarımı çözen öpücüklerinle
bir sürüngen gibi yere ser beni
yaşarken…ölüyüm
sen biliyorsun aşkın ne olduğunu
aşk hali hem yaşamaktır hem de ölmek
özlenmeye gelmez…sahip olmak ister
söyleyebilir misin
kimim ben…sen mi
içime aldım yok ettim dedim
şimdi…ya senim


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar