Print Friendly and PDF

Önceden Ölürüm

|

sevdiğim güzelim…
çocukluğumdan beri biriciğimsin
bütün varlığımla özlüyorum seni
bana her şey bomboştu
şimdi sarılabildiğim hayallerin var
çektiğim sıkıntıların hiçbir önemi kalmadı
aşkımız onları yaktı yıktı
sana karşı duyduğum hevesime arzuma
senin için olabildiğince en güzel şeylere
hayat veriyorum düşümde
aslında ben hep hiçtim





bir tanem…
dua ediyorum ayrılığın bitmesi için
böyle birbirimizden ayrı düşmemiz
beni acılarda koysa da
yalnız seni seviyorum şımartacak kadar
duy tatlım …harika bir rüyam var
dudaklarından hafifçe öperken yanına uzanmış
sessizce teninde dolanan bir esintiyle
yavaş yavaş giderek bulanıklaşan gözlerinde
o an canımı almışçasına … seni hayranlıkla seyrederek
seni seviyorum… yalnız seni seviyorum
diyerek yığılıp kaybolduğum
inanılmaz bir düş…
ah bir de kırıklığım gelmese
bütün bunlardan sonra içimde
insanı öldürecek bir acı var ama
değil mi … hayali yeter
bil ki… yine umutluyum bu kaygımla
yine de bu hayalin bile can bana





inançla düşten düşe geziyorum
çok zaman senin boyutundayım
yalnızca seni düşünüyorum
aşk ülkemin tatlı sahibi
hayatımda… yalnızca aşkın var
ben sana çağrılıyım
arzularım giderek güçlenmekte
biliyorum seninle hiç tükenmeyeceğim
ne olursa olsun hayale gelmeyecek kadar
seninle birlikteyim
bazı düşüncem şimdi imkansız bir gelecek
ciddiyim ben ölümüne kadar yalnız
ve seni korkunç derecede seveceğim
kavuşamasam da günlerimi sayıyorum
sevgililerin en güzeli seni öpmek için
en çılgın tutkularımla
en sıcağıyla mahvetse de beni





sevgilim büyük haz veriyor bana sözlerin
bundan kesinlikle emin olabilirsin
ne söyleyeceğimi bilmiyorum
en büyük gizemsin
sana sahip olup… yalnızca seni arzulamak
varlığın üstünde seni görmek
ve şiddetlice sevmek
gerçekten ölüme mahkum birine
olur ya aşkımızdaki umudun bitebileceği düşüncesine kapılmak
bunlar korkunç çok sıkıcı geliyor
uzakta olmak ve birde yitirdiğimi sanmak
ağlıyorum bunları yazarken
her zaman gibi seni düşümde görmek için uykuya dalacağım
gelip göremesem tutamasam koklayamasam da
kendimi çok yalnız hissetmeyeceğim
sürekli bir umudum var
sonsuza kadar sürgünde düşlerim olacak
korkusuzca bizi düşüneceğim
her şeyin ilerisinde gerisinde baktım hep sen varsın
o da olmazsa dersen bir de bu çözüm var
sana kavuşamadım say…. önceden ölürüm…
toprak olurum ve seni içime gömdürürüm
daha ne olsun
benim için öyle kıymetlisin ki
seninim ve her şekilde benimsin sonuçta


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar