Print Friendly and PDF

Şarkıma

|

Biricik aşkım,
seni sevdiğimi söylemek için niçin yıllarca bekledim hiç bilmiyorum. Sadece
vaktini bekliyordum; korkuyordum. Oysa şimdi anlıyorum, ta başından beri hata
yapmışım oysa sana âşıktım.





Geçen geçti… şimdi aşkın kalbimi sızlatıyor. Mutsuz olmak beni
mutlu ediyor; çünkü senin de mutsuz olduğunu, bilince aynı mutsuzluğu
paylaştığımızı biliyorum.





Seninle birlikte olamayacak birine bu acı zevk demekti, şimdi de
acı aşk demek.





Aşkın her çeşidini tatmalıyız. Tekrar kavuşmak mı yok… bari
acısını çekelim.





İstemiyorum, ihtiyacım var bu acıya.





Biz vuslatı uzak görünen.





Temiz bir aşkın kölesiyiz.





Çaresiz ya da dermansız dert gibi…hoş dert denmez…sevişmek için
can atıyoruz ve sınırlarımızı da geçmiyoruz. Ancak aşkı
dert olarak görmek istemedim.





İnsan acıyı derdi sever mi?





Ama çaresiz seviyorsun…acıya katlanıyorsun…incelse de koparmadan…





Beni bekle. Ben
de seni bekliyorum.





Aşkın acısı hüznü
gözyaşı her şeyi güzel. Bunu tatmayan boşuna yaşıyorum demesin





Seni söyleyemediğimden, daha çok seviyorum. Sonsuza dek hep
senin erkeğin olarak kalacağım.


Önceki Yazı
« Prev Post
Sonraki Yazı
Next Post »

Benzer Yazılar

Yorumlar